Програма «Відновлення житла Агроматівців»

Правила та порядок надання допомоги

  1. Фонд надає допомогу виключно працівникам АГРОМАТ (офіційне оформлення, всі юридичні особи).
  2. Фонд надає допомогу постраждалим особам – власникам житла, яке було пошкоджено чи втрачено. Власниками житла можуть бути родичі, але факт проживання/користування житлом має бути доведено.
  3. Фонд не приймає заяви на відновлення житла, що орендувалось заявником. Також фонд не надає допомогу у разі, якщо власник житла не проживав у помешканні (проживали родичі власника, орендарі).
  4. Варіанти надання допомоги:
  • разова грошова допомога – компенсація витрат на усунення пошкоджень житла, що було пошкоджено. Максимальний розмір компенсації – 10 000 грн, в залежності від кінцевої вартості ремонтних робіт, що були проведені. Вартість проведених робіт має бути підтверджена документально;
  • фінансова допомога працівникам, чиє житло постраждало і не придатне до проживання. Може надаватись не частіше 1 разу на 3 календарні місяці. Сума допомоги варіюється в залежності від наявності бюджету у БФ;
  • повна чи часткова оплата ремонту помешкання в якій проживав працівник-заявник. Сума допомоги варіюється в залежності від наявності бюджету у БФ.
  1. Механізм надання допомоги:

5.1 Прийом заповнених заяв, що заповняються постраждалими за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd1qhCqAI4RHy18wRJBmFXwOy1Ls9aJZRnf3WLIlkHpuWbPHQ/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0), які включають у себе:
– контактні дані постраждалої особи;
– інформація про житло (обов’язкове розмежування приватних будинків та квартир), опис пошкоджень, довідки від держслужб про руйнування, кошторис відновлення житла, інформація щодо подій, внаслідок яких житло було пошкоджено/знищено;
– документи на житло та ті, що доводять факт проживання в даній оселі постраждалої особи;
– інформація про осіб, які проживали в зруйнованому/пошкодженому житлі;
– інформація щодо наявності у постраждалої особи дітей віком до 18 років.

  • Перевірка:

– проводиться перевірка зібраних заяв на відповідність правилам надання допомоги фондом;
– у разі проходження перевірки формується опис ушкоджень, формується перелік і вартість матеріалів/робіт, що потрібні для відновлення житла по кожному конкретному випадку. За необхідності здійснюється виїзд на місцезнаходження пошкодженого/зруйнованого житла;
– зібрана інформація заноситься в особові справи постраждалих (проекти);
– заявникам надається письмова відповідь щодо стану їх заяв: відхилена на даному етапі (з поясненням причини), прийнята до розгляду (з вказанням орієнтовних строків прийняття рішення).

  • Прийняття рішення:
    – на даному етапі проекти подаються на розгляд Учасників фонду;
    – Учасники фонду приймають рішення щодо надання чи ненадання допомоги керуючись правилами фонду та враховуючи наявність коштів;
    – допомога може бути надана з розбиттям на етапи або частково;
    – Учасники фонду погоджують строки надання допомоги по кожному з проектів.
  • Надання допомоги:
    – після погодження Учасниками фонду голова фонду ініціює проведення підготовчих заходів перед наданням допомоги, а саме проведення тендерів на закупівлю матеріалів/послуг (включаючи пошук постачальників, що можуть надати їх безкоштовно);
    – голова фонду отримує письмову згоду на проведення робіт від юридичного власника житла;
    – здійснення допомоги;
    – після здійснення допомоги голова фонду звітує про виконані роботи на Загальних зборах Учасників фонду.
  1. Допомога від БФ може бути надана у вигляді надання спеціальних послуг, комерційних умов на закупівлю матеріалів/робіт, що будуть використані у відновленні житла;
  2. Фонд не виконує ніяких робіт пов’язаних з відновленням житла, а винаймає підрядників для їх здійснення;
  3. Фонд не гарантує надання допомоги.

Контакти Благодійного Фонду «Ми – сім’я»:
we.are.family.fund@gmail.com
lishchynskyi.i@wearefamily.com.ua
Ліщинський Іоан, Голова Фонду

Let's rebuild Ukraine together

Відбудуємо Україну разом